branding
Branding to budowanie marki. Utrwala świadomość i ułatwia identyfikację marki w umyśle odbiorcy. Przy odpowiedniej ekspozycji marka zyskuje rozpoznawalność,
zostaje zapamiętana, co ma przełożenie na zyski. Branding ma pomóc wyrazić co właściwie za marką stoi. Jakie wyznaje wartości, jakie wzbudza emocje.
I dla kogo jest przeznaczona.
malowanie Rakiety Webowej
Marka stanowi centralny element polityki każdej firmy działającej na rynku w otoczeniu konkurencyjnym. Stabilna i silna marka przekłada się na lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży. Siła danej marki zależy od tego, w jakim stopniu jest ona obecna w świadomości konsumentów.
Logotyp stanowi zasadniczy element logo ale nie wyczerpuje jego struktury. Logotyp jest tekstualnym elementem identyfikującym firmę. Stanowi nazwę firmy lub marki w portfolio firmy. Elementami kluczowymi dla stylizacji logo są: krój pisma, jego wielkość oraz kolorystyka.
Sygnet jest graficznym elementem identyfikacji wizualnej firmy. Ze względu na przekaz pozawerbalny odnosi się bezpośrednio do emocji odbiorcy, wywierając istotny wpływ na świadomość marki.
Tagline (slogan) to przekaz werbalny stanowiący hasło reklamowe czy slogan firmy. jest dopełnieniem logotypu. W zależności od przyjętej strategii marketingowej może określić działanie firmy lub oddziaływać na sferę emocjonalno-wolicjonalną odbiorcy unikatowym sloganem.
Zwieńczeniem działań związanych z identyfikacją wizualna firmy jest Księga Znaku. W Księdze Znaku zawarte są szczegółowe zasady określające budowę logo oraz sposobów jego użycia oraz sytuacji wykluczenia określonych zastosowań. Księga Znaku zawiera warianty kolorystyczne dla określonych kontekstów reklamowych, sposobów reprodukcji dla konkretnych mediów (poligrafia, Internet, reklama telewizyjna, reklama LED itp. Księga Znaków stanowi więc podstawowe narzędzie do budowania przekazu reklamowego każdej firmy.
identyfikacja wizualna
wizytówki, papier i koperty firmowe, graficzne szablony pism
pendrive, torby, kubki, kalendarze, notatniki, długopisy
etykiety, pudełka, torby
szablony prezentacji, postów na kanały social media
nieruchomości, auta, odzież pracownicza, identyfikatory i inne
startuj teraz
Wybierz preferowaną formę kontaktu. Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą w celu Identyfikacji Potrzeb. Przygotujemy indywidualną ofertę odpowiadającą potrzebom Twojego biznesu.
research
To etap identyfikacji potrzeb Klienta – celów, założeń biznesowych, oczekiwań i pomysłów. Jaka ma być Twoja marka, co za nią stoi, dla kogo jest przeznaczona?
To także etap badań rynku i badań marketingowych. Zbieramy dane o branży, konkurencji – od komunikacji po kolorystykę. Wszystko po to, by stworzyć unikalną propozycję Identyfikacji Wizualnej Twojej marki.
projekt
Na tym etapie projektanci tworzą pierwsze propozycje Identyfikacji Wizualnej Twojej marki. Zanim ją zobaczysz, zespół wewnętrznie przedyskutuje każdą z nich tak, by pokazać Ci najlepszy projekt. Zobaczysz jak logo będzie wyglądało na wizytówkach, drukach firmowych czy gadżetach. To także etap wprowadzania ewentualnych poprawek aż do Twojej pełnej akceptacji.
Teraz tworzymy dla Ciebie profesjonalną Księgę Znaku. Jeśli zamawiasz dodatkowe materiały szablony prezentacji, druków firmowych, gadżetów itd. właśnie nad nimi pracujemy.
Dostaniesz wszystkie wytyczne i zasady, które pomogą w utrzymaniu spójnej komunikacji wizualnej marki. To ostatni etap pracy nad Identyfikacją Wizualną. Twoja Identyfikacja Wizualna jest gotowa. Czas na etap działania.
realizacja
Po akceptacji wersji finalnej projektu przystąpimy do realizacji zlecenia. Przygotujemy dla Ciebie umowę zawierającą specyfikację oraz harmonogram działań. To wszystko – Rakieta na start.
- +48 504 908 287
- baza@rakietywebowe.pl
kontakt
Prześlij nam swoje oczekiwania dotyczące projektu: napisz, zadzwoń lub skorzystaj z formularza kontaktowego. w załączniku możesz dodać specyfikację zlecenia. Baza czeka na kontakt