Taking too long? Close loading screen.

DRIVEN. Wystawa Hyundai.

Wstęp

Marketingowcy w ostatnim czasie musieli się nagimnastykować, by dostosować komunikację marek do sytuacji.

Zaczęto więc eksperymentować z wydarzeniami typu drive-thru.

Wróciły kina samochodowe, sponsorowane przez różne marki). I nie tylko.

Hyundai wykorzystał sytuację do stworzenia ‚outdoorowego’ muzeum czy wystawy wybranych dzieł świętując i wspierając Miesiąc Dziedzictwa Hiszpańskiego w Stanach.

Hyundai

Gabriela Urtiaga, główny kurator Muzeum Sztuki Latynoamerykańskiej oraz organizacji non profit the Art of Elysium partnerowała marce. Zaproponowała i przygotowała prace artystów.

Wystawa miała przedstawić dziedzictwo kultury latynoamerykańskiej, włączając w to sztukę i muzykę (każdy w trakcie zwiedzania mógł włączyć kanał FM ze specjalną hiszpańskojęzyczną playlistą, którą przygotował Raul Campos).

Driven: A Latix Artist Celebration to właściwie doświadczenie, w którym mogła wziąć udział cała rodzina, przy jednoczesnym zachowaniu obowiązujących zasad bezpieczeństwa.

Hyundai

Oczywiście, na wystawie pojawiły się także trzy modele marki. Palisade, Sonata i Elantra zostały zaprezentowane w okleinach przygotowanych przez współpracujących artystów.

Idea

„Driven to wyjątkowe i innowacyjne doświadczenie,w którym pokazujemy niektórych przełomowych artystów latynoamerykańskich oraz ich wyjątkową wyobraźnię” czytamy na stronie MOlAA.

To coś więcej niż estetyczna przyjemność, ale także okazja do przekazania jakiejś ważnej wiadomości, nowej idei. Czegoś innego, czegoś inspirującego.

Angela Zapeda, CMO Hyundai Motor America mówi:

„Driven zostało stworzone jako bezpieczne i wciągające środowisko, które bada co motywuje artystów latynoamerykańskich do tworzenia i pokazać wpływ ich dziedzictwa kulturowego na Los Angeles”

I dodaje:

„Dzięki współpracy z Muzeum Sztuki Latynoamerykańskiej oraz organizacji the Art of Elysium mogliśmy wykorzystać ich rozległą sieć, aby zaprezentować na wystawie prace utalentowanych artystów”

Hyundai przez sześć tygodni współpracował z agencją Advantage i AKJohnston.

Myślą przewodnią był projekt wycieczki samochodowej przez krajobrazy Ameryki Łacińskiej i Ameryki Południowej za pośrednictwem sztuki. Celem było stworzenie przejazdu przez regiony kulturowe, w których urodzili się i wychowali artyści.

Artyści

Prace wybranych artystów można obejrzeć na stronie Musem of Latin American Art.

Każdy z nich został wybrany z jakiegoś powodu.

Różnorodność, równość, utopie, to niektóre z podejmowanych przez artystów tematów.

A te są różne. Od Pattsi Valdes wzmacniającą pozycję kobiet w pracy, Judithe Hernández, tworząc osobistą i mistyczną scenerię i obrazy.

Carlos Almatraz pokazuje miejskie życie z elementami etnicznymi w tle czy egzystencjalna refleksja nad człowieczeństwem w twórczości Norberto Rodrigueza.


References: Hyundai , AdWeek, MOLAA

Spis treści

Baza czeka na kontakt
Startuj teraz!