Taking too long? Close loading screen.

Kolorowy Meksyk w rzeczywistości rozszerzonej

Kampania marketingowa

Producent piwa Cerveza Victoria na początku listopada rozpoczął kampanię marketingową, która obejmuje doświadczenie w rzeczywistości rozszerzonej (AR). Celem jest zwiększenie zaangażowania klientów w mediach społecznościowych, ale też prezentacja kolorowego, meksykańskiego święta Día de los Muertos.

Alexa Schultz, senior director w Victorii powiedziała:

„Cerveza Victoria stara się zapewniać prawdziwe połączenia i być częścią ważnych chwil dla naszych konsumentów”.

I dodaje:

„Dzięki tej kampanii staramy się jeszcze bardziej zwiększyć świadomość barwnych meksykańskich uroczystości, zachęcając konsumentów do zobaczenia piękna święta Día de los Muertos i zapewnienia możliwości połączenia się poprzez doświadczenie rozszerzonej rzeczywistości”.

Agencja kreatywna i meksykański artysta

Do realizacji przedsięwzięcia – opracowania strategii oraz przygotowania i przeprowadzenia kampanii – marka zaprosiła agencję kreatywną Upshot.

Do kompletu brakowało jeszcze meksykańskiego artysty, który zaprojektowałby etykiety piwa, na których oparte będzie dalsze doświadczenie AR. Wybrano Tavo Montañeza.

Na czym polega kampania AR?

Każde opakowanie wersji limitowanej piwa posiada kod QR, który klient może zeskanować. Dalej, po jego wykryciu, unikalny projekt butelki ożywa wybuchając kolorami i dźwiękami. Przewijają się dobrze znane w kulturze meksykańskiej motywy życia i śmierci oraz La Catriny, postaci, która bierze udział w uroczystościach.

Doświadczenia są różne, ponieważ każdy projekt to inna historia.

Oprócz tego, klienci zostają proszeni o podzielenie się swoimi doświadczeniami i odczuciami w mediach społecznościowych ze specjalnym hashtagiem #LoMejorDeDosMundos (TheBestOfBothWorlds).

Gaba Gonzalez Marra, zastępca dyrektora kreatywnego agencji podsumowała projekt:

„Doświadczenie AR pozwoliło nam odtworzyć naturalny ruch w grafice Tavo i ożywić go. La Catrina jest liderem świątecznych uroczystości, które są pełne ruchu i energii. Grafika Tavo celowo poprowadziła umysł po ścieżce ruchu, biorąc pod uwagę płynne pociągnięcia i rysowanie linii. Aplikacja AR pozwoliła nam wykorzystać okazję do opowiedzenia historii, która już istniała w jego pracy”.

Credits: kanał YouTube Upshot Agency

references:

packagingeurope.com & Upshot Agency

Spis treści

Baza czeka na kontakt
Startuj teraz!