rebranding
Budowa silnej i solidnej marki to stały proces. Identyfikacja Wizualna to jego podstawowe narzędzie.
Firma przechodzi przez różne fazy rozwoju. Identyfikacja Wizualna musi być ich reprezentacją.
Stare logo, chaos w materiałach marketingowych czy repozycjonowanie marki mogą być powodem do rebrandingu.
rebranding Rakiety Webowej
Marka stanowi centralny element polityki każdej firmy działającej na rynku w otoczeniu konkurencyjnym. Stabilna i silna marka przekłada się na lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży. Siła danej marki zależy od tego, w jakim stopniu jest ona obecna w świadomości konsumentów.
Logotyp stanowi zasadniczy element logo ale nie wyczerpuje jego struktury. Logotyp jest tekstualnym elementem identyfikującym firmę. Stanowi nazwę firmy lub marki w portfolio firmy. Elementami kluczowymi dla stylizacji logo są: krój pisma, jego wielkość oraz kolorystyka.
Sygnet jest graficznym elementem identyfikacji wizualnej firmy. Ze względu na przekaz pozawerbalny odnosi się bezpośrednio do emocji odbiorcy, wywierając istotny wpływ na świadomość marki.
Tagline (slogan) to przekaz werbalny stanowiący hasło reklamowe czy slogan firmy. jest dopełnieniem logotypu. W zależności od przyjętej strategii marketingowej może określić działanie firmy lub oddziaływać na sferę emocjonalno-wolicjonalną odbiorcy unikatowym sloganem.
Zwieńczeniem działań związanych z identyfikacją wizualna firmy jest Księga Znaku. W Księdze Znaku zawarte są szczegółowe zasady określające budowę logo oraz sposobów jego użycia oraz sytuacji wykluczenia określonych zastosowań. Księga Znaku zawiera warianty kolorystyczne dla określonych kontekstów reklamowych, sposobów reprodukcji dla konkretnych mediów (poligrafia, Internet, reklama telewizyjna, reklama LED itp. Księga Znaków stanowi więc podstawowe narzędzie do budowania przekazu reklamowego każdej firmy.
identyfikacja wizualna
wizytówki, papier i koperty firmowe, graficzne szablony pism
pendrive, torby, kubki, kalendarze, notatniki, długopisy
etykiety, pudełka, torby
szablony prezentacji, postów na kanały social media
nieruchomości, auta, odzież pracownicza, identyfikatory i inne
startuj teraz
Wybierz preferowaną formę kontaktu. Opiekun Klienta skontaktuje się z Tobą w celu Identyfikacji Potrzeb. Przygotujemy indywidualną ofertę odpowiadającą potrzebom Twojego biznesu.
projekt
Najważniejsza jest idea. Powiedz nam o swoich oczekiwaniach dotyczących projektu. Na podstawie otrzymanych informacji przygotujemy dla Ciebie bezpłatnie projekt graficzny Twojej rakiety webowej.
weryfikacja
Na tym etapie wprowadzasz ewentualne zmiany do projektu aż do wyłonienia wersji finalnej. Zmiany mogą dotyczyć zarówno wizualnego jak i funkcjonalnego aspektu strony internetowej.
realizacja
Po akceptacji wersji finalnej projektu przystąpimy do realizacji zlecenia. Przygotujemy dla Ciebie umowę zawierającą specyfikację oraz harmonogram działań. To wszystko – Rakieta na start.
- +48 504 908 287
- baza@rakietywebowe.pl
kontakt
Prześlij nam swoje oczekiwania dotyczące projektu: napisz, zadzwoń lub skorzystaj z formularza kontaktowego. w załączniku możesz dodać specyfikację zlecenia. Baza czeka na kontakt