Taking too long? Close loading screen.

Wtorkowe inspiracje -Cihuatán Suhameiro oraz bonus

 

 

Cihuatán to marka produkująca alkohole. Najnowszy produkt, rum, inspirowany rytuałem Majów nazywanym Sahumeiro. To specjalny blend rumów mających od 12 do 14 lat, którą przygotowała Gabriela Ayala, Master Blender.

Zarówno trunek, jak i opakowanie, miało nawiązywać do rytuału Majów Suhameiro. Majowie wykonywali prosty, codzienny rytuał – w Suhameiro palili różne dary i smakołyki, by zdobyć łaski bogini Chantico.

Każdy z palonych elementów miał znaczenie np. suszone kwiaty czy miód kwiatowy w intencji zdobycia miłości, suszone owoce dla jedności rodziny, kadzidło za dobrą przyjaźń, zaś kakao, nasiona czy masło dla ochrony własnej.

Według tradycji ogień to symbol miłości, a owa bogini Chantico, bogini orła, była jego strażniczką.

Z tą piękną opowieścią zmierzyło się paryskie Appartement 103 projektując opakowanie i etykietę rumu.

Majestatyczny orzeł w płomieniach, czerwono złoty, nabrał swej mocy na fioletowym tle. W produkcji zastosowano gorące folie oraz subtelne tłoczenia, podkreślając intensywność barw. Akcent rzemieślniczy nadaje mu ręcznie pisany numer przy korku, podkreślając, że jest to seria limitowana.

Piękna opowieść zamknięta w opakowaniu.

 

BONUS

Takashi Murakami x Perrier

Artysta zaprojektował grafiki na szklane butelki oraz puszki z wodą gazowaną.

Nie jest to pierwsza współpraca firmy z artystami. Wcześniej na opakowaniach umieszczano prace Andy’ego Warhola czy Salvadora Dali.

Kolorowy świat Murakamiego na butelkach wody wygląda naprawdę uroczo.

Zobaczhttps://exteria.pl/takashi-murakami-x-perrier/

Baza czeka na kontakt
Startuj teraz!