Taking too long? Close loading screen.

Wtorkowe inspiracje: Zest Speciality Coffee Roasters

Dobra kawa zasługuje na dobre opakowanie. W tym podkreślenie wartości, obszaru pochodzenia, które jest istotne dla Zest Speciality Coffee.

Z opakowaniem kaw zmierzyło się studio Pop & Pac .

Marka może się zmieniać. Kolorowa, odważna, ale też subtelna.

Połączenie materiałów i struktur w opakowaniach wraz z tłoczeniami i doborem barw sprawia, że marka prezentuje się i pozycjonuje się wysoko.

Motywy kolorystyczne zostały wykorzystane także na wizytówkach, z subtelnym złotym logo. I ponownie tłoczeniami, dając sygnał, że produkt jest na wysokim poziomie.

Oferta firmy wychodzi poza kawę. Logo dobrze wygląda na papierowych kubkach w ciemnej wersji. Wraz z drobnym akcentem motywu kolorystycznego.

Logo dobrze prezentuje się także na torbach materiałowych oraz kubkach szklanych w wersji eleganckiej, bez ozdobników.

Wizerunek marki zmienia się i świetnie wpasowuje w różne produkty dla różnej grupy klientów.

Credits: https://www.zestcoffee.com.au/about/

Agencja: http://www.pop-pac.com/

Baza czeka na kontakt
Startuj teraz!