Bo inspiracją do efektu przypalonego opakowania była właśnie historia tej herbaty. Rośnie w górach, na wysokości 1000 metrów, i tam też prażona jest węglem drzewnym w trzech różnych natężeniach. Co oczywiście musiało znaleźć odzwierciedlenie w opakowaniach.
Dla designer, Lin Shaobin, za inspirację posłużyło wzornictwo sięgające czasów dynastii Song. Zapoczątkował ją cesarz Taizu z Songa, a jego czasy były okresem wielkiego rozwoju artystycznego w Chinach. Stąd delikatne elementy ozdobne.
Herbaty różnią kolory opakowań. Stojąc obok siebie odsłaniają piękną, górką historię.
A to szczególnie ważne dla osób ceniących ten napój oraz ceremonie związane z jej piciem. I dla klientów restauracji Song’s Chinese Cuisine, dla której zlecone zostało przygotowanie projektu.
Od strony technicznej, papier cięty jest laserowo jeszcze zanim zostaną nadrukowane i wytłoczone elementy.
Credits: dezeen